RF24-105mm F4-7.1 IS STM Lifestyle
alt text goes here

SAŅEMIET ATLĪDZĪBU PAR SADERĪGIEM OBJEKTĪVIEM*

Objektīvu akcija ar atlīdzības saņemšanu beidzās 2021. gada 1. aprīlī.

Ja līdz 2021. gada 1. aprīlim iegādājāties nosacījumiem atbilstošu kameru, joprojām varat pieteikties uz naudas atlīdzību, iegādājoties kādu no norādītajiem objektīviem.

Izsekot pieprasījumu

*Attiecas noteikumi un nosacījumi

Kā pieteikties uz naudas atlīdzību

step01 step01

1. darbība

Nopērciet nosacījumiem atbilstošu kameru līdz 2021. gada 1. aprīlim.

Step 02 Step 02

2. darbība

Nopērciet izvēlēto objektīvu nosacījumiem atbilstošā periodā: 3 mēneši EF objektīviem un 12 mēneši RF objektīviem, sākot no kameras pirkuma datuma.

Step 02 Step 02

3. darbība

Noklikšķiniet uz pieteikšanās saites, aizpildiet veidlapu un augšupielādējiet pirkuma apliecinājumu.

Step 04 Step 04

4. darbība

Saņemiet naudas atmaksu 28 dienu laikā pēc jūsu pieprasījuma pārbaudes!

Piedāvātie EF objektīvi

3 mēnešu akcijas pirkumu periods

Piedāvātie RF objektīvi

Akcijas pirkumu periods pagarināts līdz 12 mēnešiem

Piesakiet līdz trīs RF objektīvus uz vienu fotokameru.

Bieži uzdotie jautājumi

MAKSĀJUMS:

Jautājums. Kad es saņemšu naudas atmaksu?

Mēs cenšamies veikt bankas pārskaitījumu 28 dienu laikā pēc derīga atmaksas pieprasījuma saņemšanas, ja ir pievienoti nepieciešamie čeki. Kad jūsu pieprasījums ir pārbaudīts, jūs saņemat e-pasta ziņojumu ar apstiprinājumu, ka nav nepieciešami papildu dokumenti, un jūsu pieprasījums tiek apstrādāts 28 dienu laikā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jebkurā brīdī savu pieprasījumu varat pārbaudīt šeit, izmantojot mūsu pieprasījuma izsekošanas sistēmu un norādot unikālu pieprasījuma atsauces numuru (tas ir norādīts apstiprinājuma e-pasta ziņojuma augšējā labajā stūrī; šo ziņojumu saņēmāt, iesniedzot savu pieprasījumu).

Jautājums. Kā es uzzināšu, ka pieprasījums ir aizkavēts nepareizas vai trūkstošas informācijas dēļ?

Ir 2 iespējas. 
  1. Šeit varat ātri pārbaudīt sava pieprasījuma statusu un ievadīt sava pieprasījuma atsauces numuru (tas ir norādīts apstiprinājuma e-pasta ziņojuma augšējā labajā stūrī; šo ziņojumu saņēmāt, iesniedzot savu pieprasījumu).
  2. Lai saņemtu detalizētāku informāciju vai ziņotu par problēmu ar pieprasījumu, noklikšķiniet šeit un izmantojiet savus personiskos pieteikšanās datus, ko pēc jūsu pieprasījuma saņemšanas jums nosūtījām pa e-pastu. 

Jautājums. Kā maksājums tiks attēlots manā bankas kontā?

Atmaksas maksājumus veic mūsu izpildes uzņēmumi, un pie maksājumiem vienmēr ir norāde “Canon”. Lūdzu, meklējiet savā bankas kontā šo norādi.

Jautājums. Kāpēc mana banka man piemēro pārskaitījuma maksu?

Mēs pārskaitām precīzu atmaksas summu vietējā valūtā, kāda tika reklamēta, un, ja iespējams, aicinām izmantot vietējās bankas, lai izvairītos no saņemšanas izmaksām. Taču Canon neuzņemas atbildību par papildu izmaksām, ko var piemērot banka. Šādā gadījumā jums jāsazinās ar savu banku.

Jautājums. Kā es uzzināšu, kad tiks veikts maksājums?

Kad jūsu pieprasījums būs veiksmīgi pārbaudīts, mēs veiksim atmaksas maksājumu un jūs saņemsiet e-pasta ziņojumu ar informāciju par līdzekļu pārskaitīšanu uz jūsu kontu. Šeit varat ātri pārbaudīt sava pieprasījuma statusu, ievadot sava pieprasījuma atsauces numuru.

Jautājums. Es apmaksāju savu pirkumu ar kredītkarti. Kāpēc manu maksājumu nevar vienkārši pārskaitīt atpakaļ uz šo pašu kredītkarti?

Canon atmaksas maksājumus var veikt tikai ar bankas pārskaitījumu no mūsu bankas uz jūsu reģistrācijas laikā norādīto personisko bankas kontu.

Jautājums. Vai par atmaksu man jāmaksā nodokļi vai arī varu pieprasīt PVN atmaksu?

Tikai jūs esat atbildīgs par visu to nepieciešamo nodokļu nomaksu, kas noteikti tiesību aktos. Canon nevar sniegt ieteikumus par nekādām nodokļu atgriešanas procedūrām. Lūdzu, sazinieties ar vietējo nodokļu pārraudzības iestādi.


ATMAKSAS PROCESS:

Jautājums. Kādus formātus var izmantot, lai augšupielādētu mana pirkuma pierādījumus, ja iesniedzu atmaksas pieprasījumu, un vai ir kādi lieluma ierobežojumi?

Varat augšupielādēt JPG, TIF un PDF failus, un jūsu faili nedrīkst būt lielāki par 4 MB.
Lai iegūtu papildinformāciju, kā to izdarīt, skatiet mūsu video “Uploading your documents” (Dokumentu augšupielāde); šo video var atrast akcijas reģistrācijas veidlapā.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka atmaksas pieprasījumu nevar nosūtīt pa pastu; akcija notiek tikai tiešsaistē.

Jautājums. Kā man rīkoties, ja mana reģistrētā bankas konta informācija ir mainījusies kopš manas sākotnējās reģistrācijas akcijai un es vēlos to atjaunināt?

Jūs varat atjaunināt savu bankas informāciju jebkurā laikā šeit, izmantojot pieteikšanās informāciju, kas jums tika nosūtīta pa e-pastu.
Lūdzu, ņemiet vērā, ja ir tuvu maksājuma izpildes datums, jums ir nekavējoties jāsazinās ar akcijas komandu, rakstot uz e-pastu cashback@claim-lookup.com vai zvanot uz tālruņa numuru +44 (0) 800 044 3251, lai informētu mūs par šo situāciju.

Jautājums. Esmu pasūtījis Canon produktu norādītajā akcijas laikā, taču mazumtirgotājs to piegādās tikai pēc akcijas beigu datuma. Vai es varu pieteikties šajā akcijā?

Jā. Lūdzu, saglabājiet pasūtījuma apstiprinājumu (kas izsniegts akcijas norises laikā) un nosūtiet kopā ar rēķinu, kad aizpildāt atmaksas pieprasījumu. Pieejams vienu mēnesi ilgs pagarinājuma periods pēc pēdējā pirkuma datuma, lai jūs varētu piegādāt dokumentus.

Jautājums. Es nebiju informēts par šo akciju un iegādājos produktu dažas nedēļas pirms/pēc norādītā akcijas perioda. Vai Canon var pieļaut izņēmumu un pilnvarot naudas līdzekļu atmaksu par manu pirkumu?

Diemžēl jūs varat pieteikties akcijai tikai tad, ja jūsu produkts tika nopirkts noteikumos un nosacījumos norādītajos datumos.

Jautājums. Kas tiek uzskatīts par pieņemamu pirkuma apliecinājumu?

Veikalā: Canon nepieciešama kvīts kopija, kurā redzams pirkuma datums, produkta nosaukums un mazumtirgotājs. Tiešsaistē: Canon nepieciešama pārdošanas kvīts kopija (nevis pasūtījuma apstiprinājums vai izsniegšanas apliecinājums). Kvītī jābūt redzamam pirkuma datumam, produkta nosaukumam un mazumtirgotājam.

Jautājums. Kādi darījumi/produkti nav iekļauti šajā atmaksas akcijā?

Kopumā izņēmumi ir šādi:
1. Produkti, kas nav iekļauti akcijā (pilnu akcijas produktu sarakstu skatiet šeit).
2. Produkti, kas iegādāti ārpus akcijas perioda vai teritorijas.
3. Lietoti, atjaunoti, remontēti produkti, kā arī viltoti produkti un tādi produkti, ar kuriem jebkādā veidā tiek pārkāptas Canon grupas uzņēmumu intelektuālā īpašuma tiesības (piemēram, ietverot paralēlus vai “pelēkā tirgus” produktus (neaprobežojoties ar tiem), kas ir oriģinālie Canon produkti, bet tiek pārdoti ārpus paredzētā tirgus ar samazinātu cenu). Papildinformāciju skatiet šeit.
4. Produkti, kas iegādāti ārpus ES.
5. Produkti, kas iegādāti no Amazon vai eBay trešo pušu tālākpārdevējiem.
Visi izņēmumi ir norādīti Noteikumos un nosacījumos.

Jautājums. Kas tiešsaistes pieprasījuma veidlapā tiek apzīmēts ar “maksājuma opciju”?

Tā attiecas uz sākotnējo produkta iegādes veidu.

Jautājums. Kur atrodas produkta sērijas numurs?

Lai sameklētu sērijas numuru, noklikšķiniet uz šīs saites; jūs uzzināsiet, kur atrodas jūsu produkta(-u) sērijas numurs. Lūdzu, nesajauciet sērijas numuru ar EAN/svītrkodu. Sērijas numurs atrodas uz paša Canon produkta korpusa.


PROBLĒMU NOVĒRŠANA:

Jautājums. Kāpēc es nevaru pieteikties klientu portālā, lai varētu sekot savam pieprasījumam?

Var būt viens no tālāk norādītajiem iemesliem: 

  • Lūdzu, izmantojiet pieteikšanās datus, ko nosūtījām jums pa e-pastu, kad iesniedzāt pieprasījumu. Ja neesat saņēmis e-pasta ziņojumu, pārbaudiet mēstules. 
  • Pieteikšanās dati ir reģistrjutīgi, tāpēc pārliecinieties, vai rakstāt tos precīzi (ar lielajiem/mazajiem burtiem). 
  • Ja esat aizmirsis savu paroli, varat to atiestatīt šeit.

Jautājums. Kuri izplatītāji piedalās šajā akcijā? Kur es varu iegādāties kameru?

Lūdzu, apmeklējiet sadaļu Kur pirkt šeit