Kā varam palīdzēt
Esam šeit, lai atbildētu uz jūsu jautājumiem, atrisinātu problēmas un novirzītu jūs uz attiecīgo vietu, ja nepieciešams remonts.
Kā varam palīdzēt?
Lūdzu, atlasiet opciju tālāk, lai saņemtu nepieciešamo palīdzību.
Garantijas informācija
Kur iegādāties?
Pieteikt remontu
Jautājumi par produktu
Vispirms identificēsim jūsu produktu
Pieteikt remontu
Kad nepieciešams remonta un apkopes atbalsts, vēlamies jums nodrošināt vislabākos un visefektīvākos pakalpojumus. Tieši tāpēc nesen uzsākām programmu, kas paredzēta, lai modernizētu un ieviestu jaunas, savā klasē labākās sistēmas Canon profesionālajos/ražotnes servisa centros.
Pašlaik notiek pāreja uz šo jauno sistēmu, tādēļ pieprasījumu apstrāde var aizņemt nedaudz vairāk laika. Ja pieprasījums nav steidzams, iesakām jums apsvērt iespēju atlikt produkta nosūtīšanu pārejas periodā.
Mūsu mērķis ir izpildīt servisa un remonta pieprasījumus pēc iespējas ātrāk, un vēlamies jums pateikties par sadarbību un pacietību šajā pārejas laikā.
Lūdzu, arī turpmāk skatiet šo lapu, lai iegūtu plašāku informāciju. Patiesi novērtējam jūsu sapratni un sadarbību, kā arī vēlamies pārejas procesu padarīt pēc iespējas raitāku.
Ja jums steidzami nepieciešams atbalsts vai esat noraizējies par savu individuālo gadījumu, atbalsta komanda vienmēr ir pieejama, tāpēc, lūdzu, sazinieties ar mums.
Pakalpojuma pieteikšana
Uzziniet vairāk par mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem un pēc tam atlasiet savu produktu tālāk, lai pieprasītu pakalpojumu.
Lūdzu, ņemiet vērā: pakalpojumi ir pieejami tikai atsevišķām kamerām, objektīviem un videokamerām.
Apkope
Uzturiet pilnīgu sava aprīkojuma darbspēju, izvēloties produktu kopšanas komplektus, tostarp tīrīšanu, pārbaudi un regulēšanu.
Jauninājumi
Uzlabojiet atsevišķu Canon EOS, Cinema EOS un XA/XF kameru veiktspēju, lai veidotu vēl saistošākus stāstus.
Jūsu jautājums
Lūdzu, izmantojiet tālāk esošo veidlapu, kas palīdzēs noteikt jūsu pieprasījuma veidu