Kā varam palīdzēt
Esam šeit, lai atbildētu uz jūsu jautājumiem, atrisinātu problēmas un novirzītu jūs uz attiecīgo vietu, ja nepieciešams remonts.
Kā varam palīdzēt?
Lūdzu, atlasiet opciju tālāk, lai saņemtu nepieciešamo palīdzību.
Garantijas informācija
Kur iegādāties?
Pieteikt remontu
Sazinieties ar mums
Vispirms identificēsim jūsu produktu
Pieteikt remontu
Lai sāktu remonta pieprasījumu, lūdzu, ievadiet sava produkta informāciju tālāk esošajā lodziņā.
Lūdzu, ņemiet vērā: ja pārstāvat uzņēmumu, pakalpojuma vai remonta pieprasījuma iesniegšanai uzņēmumam Canon jums ir nepieciešams aktīvs uzņēmuma konts.
Pakalpojuma pieteikšana
Uzziniet vairāk par mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem un pēc tam atlasiet savu produktu tālāk, lai pieprasītu pakalpojumu. Pakalpojumi ir pieejami tikai atsevišķām kamerām, objektīviem un videokamerām.
Lūdzu, ņemiet vērā: ja pārstāvat uzņēmumu, pakalpojuma vai remonta pieprasījuma iesniegšanai uzņēmumam Canon jums ir nepieciešams aktīvs uzņēmuma konts.
Apkope
Uzturiet pilnīgu sava aprīkojuma darbspēju, izvēloties produktu kopšanas komplektus, tostarp tīrīšanu, pārbaudi un regulēšanu.
Jauninājumi
Uzlabojiet atsevišķu Canon EOS, Cinema EOS un XA/XF kameru veiktspēju, lai veidotu vēl saistošākus stāstus.
Jūsu jautājums
Lūdzu, izmantojiet tālāk esošo veidlapu, kas palīdzēs noteikt jūsu pieprasījuma veidu
Jūsu remonts
Paldies!
Priecājamies, ka varējām palīdzēt
Ja jums nepieciešama papildu palīdzība, lūdzu, tālāk atlasiet attiecīgo opciju.
Sazinieties ar mums
Sazinieties ar mums
Lūdzu, sagatavojiet tālāk norādīto informāciju, lai atvieglotu mūsu darbu.
- Precīzs produkta nosaukums
- Ierīces sērijas numurs ( kā atrast sērijas numuru )
- Datorā instalētā operētājsistēma ( kā noteikt savu operētājsistēmu )
- Atsauces numurs iepriekšējai saziņai ar mūsu palīdzības dienestu
Paldies!
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts Canon klientu atbalsta dienestam.
Drīzumā saņemsiet automātisku e-pasta ziņojumu ar apstiprinājumu par jūsu pieprasījuma saņemšanu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pašlaik daudzo pieprasījumu dēļ atbildes sniegšana var aizņemt ilgāku laiku nekā parasti. Kāds no mūsu klientu apkalpošanas konsultantiem sazināsies ar jums nākamo 10 darbadienu laikā. Paldies par sapratni!
Daži interneta pakalpojumu sniedzēji var bloķēt atbildes, pieņemot, ka tās ir nevēlamas ziņas. Lai nodrošinātu, ka saņemat atbildi uz savu pieprasījumu, iesakām adresi donotreply@canon-europe.com pievienot savai adrešu grāmatiņai.
Ja nesaņemat atbildi 1–2 darbadienu laikā, lūdzu, pārbaudiet, vai mūsu ziņojums nav citās saistītajās mapēs, piemēram, “Nevēlams”, “Lielapjoma”, “Nezināms”, “Miskaste” vai “Surogātpasts”.
Daži interneta pakalpojumu sniedzēji var bloķēt atbildes, pieņemot, ka tās ir nevēlamas ziņas. Lai nodrošinātu, ka saņemat atbildi uz savu pieprasījumu, iesakām adresi donotreply@canon-europe.com pievienot savai adrešu grāmatiņai.
Ja nesaņemat atbildi 1–2 darbadienu laikā, lūdzu, pārbaudiet, vai mūsu ziņojums nav citās saistītajās mapēs, piemēram, “Nevēlams”, “Lielapjoma”, “Nezināms”, “Miskaste” vai “Surogātpasts”.
Kalpošanas laika beigas
Remonts uz vietas vai nomaiņa
Jūsu produktam var pienākties remonts uz vietas vai nomaiņa. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot kādu no tālāk norādītajām metodēm.
Sazinieties ar mums
Atkarībā no atlasītā produkta, lūdzu, sazinieties ar atbalsta komandu, izmantojot kādu no tālāk norādītajām metodēm, lai mēs varētu jums palīdzēt.
Pārbaudīt pieteikuma statusu
Pārbaudiet palīdzības, pakalpojuma vai remonta pieteikuma statusu