Produktu apkalpošana un remonts
Uzziniet visu nepieciešamo par produktu nosūtīšanu apkopei vai remontam. Tas ietver remonta centra atrašanu, darbības, kas jāveic, lai organizētu apkopi vai remontu, un bieži uzdoto jautājumu izlasi, kas palīdzēs atbildēt uz jūsu jautājumiem.
Informācija par darba izpildes laiku
Šobrīd apstrādājam lielu daudzumu pieprasījumu, tādēļ ir radusies atsevišķu remontdarbu un pakalpojumu aizkavēšanās un netiek garantēts noteikts darba izpildes laiks (izņemot mūsu CPS klientiem).
Pieprasījumu izpilde var aizņemt vidēji 3 nedēļas vai vairāk, atkarībā no detaļu un tehnisko darbinieku pieejamības.
Tādēļ, ja jūsu pakalpojumu pieprasījums nav steidzams (piem., nav darbības kļūme), iesakām nogaidīt ar sava produkta iesūtīšanu.
Vēlamies apliecināt jums, ka mūsu Canon profesionālo pakalpojumu/rūpnīcas pakalpojumu centrs koncentrē visus pieejamos resursus un pieņem pārdomātus lēmumus, lai pēc iespējas ātrāk novērstu darbības traucējumus.
Mūsu mērķis ir izpildīt pakalpojumu un remonta pieprasījumus pēc iespējas ātrāk, un vēlamies jums pateikties par sadarbību un pacietību šī pārtraukuma laikā.
Lūdzu, arī turpmāk skatiet šo lapu, lai iegūtu plašāku informāciju. Ja jums steidzami nepieciešams atbalsts vai esat noraizējies par savu individuālo gadījumu, atbalsta komanda vienmēr ir pieejama, tāpēc, lūdzu, sazinieties ar mums.
Servisa un remonta procedūra
Ja rodas problēmas ar produktu, lūdzu, vispirms apmeklējiet Canon atbalsta vietni, lai piekļūtu lietotāja rokasgrāmatām, lejupielādēm, bieži uzdotajiem jautājumiem un citai noderīgai informācijai problēmu novēršanai.
Konta izveide nodrošina vienkāršāku pieprasījumu izveides procesu un papildu priekšrocības.
Ja esat uzņēmums, vienkārši noklikšķiniet zemāk uz [UZŅĒMUMS], lai reģistrētos/pieteiktos savā kontā un apstrādātu savu pieprasījumu.
Ja esat patērētājs, varat izveidot Canon kontu vai izveidot pieprasījumu, zemāk noklikšķinot uz [PATĒRĒTĀJS].
Jums būs jāaizpilda veidlapa. Lai nodrošinātu jūsu produkta(-u) ātru remontu/apkopi un atgriešanu jums, lūdzu, norādiet pēc iespējas vairāk informācijas.
Šīs darbības laikā jūs saņemsiet norādījumus un ieteikumus piemērotākās servisa darbnīcas atrašanās vietas izvēlei jūsu produktam(-iem) — Canon profesionālo pakalpojumu centru, mūsu Canon rūpnīcas pakalpojumu centru vai Canon apstiprināto servisa partneri.
Jūsu pasūtījuma kopsavilkumā būs redzama visa jūsu pieprasījuma informācija, un tas ir jāiesniedz kopā ar jūsu aprīkojumu. Izdrukājiet to un nosūtiet kopā ar savu(-iem) produktu(-iem), lai mēs varētu apstiprināt to saņemšanu un mums būtu pieejama visa jūsu pieprasījuma izpildei nepieciešamā informācija.
Ja nevarat izdrukāt pasūtījuma kopsavilkumu, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību.
Nosūtiet (vai nododiet) savu(-us) produktu(-us) atbilstošā pakalpojumu sniegšanas vietā, pirms tam tos rūpīgi iepakojot.
Lūdzu, skatiet mūsu BUJ zemāk, lai uzzinātu, kā droši iepakot jūsu produktu(-us), jo pretējā gadījumā tie pārvadāšanas laikā var tikt bojāti.
Mūsu komanda ar jums sazināsies, ja mums būs nepieciešama jūsu piekrišana darbu turpināšanai. Jūs saņemsiet e-pasta ziņojumu ar norādījumiem, kā izsekot jūsu pieprasījuma statusu, vai arī varat piekļūt savam kontam, lai skatītu jaunumus.
Ja pieprasījāt pakalpojumu pie mūsu servisa partnera, viņu darba kārtība var atšķirties.
Mūsu mērķis ir pēc iespējas drīzāk sazināties ar jums. Balstoties uz jūsu pieprasījumu, tie tiks nosūtīti vai būs pieejami paņemšanai pie mums.
Ja produkts(-i) nepieciešams(-i) atpakaļ steidzami, apsveriet iespēju abonēt CPS (ja esat uzņēmums) vai pievienot savam pieprasījumam opciju Ātrie pakalpojumi (pieejamība ir ierobežota).
Ja pieprasījāt pakalpojumu pie mūsu servisa partnera, viņu darba kārtība var atšķirties.
Man nav nepieciešams remonts, man nepieciešams…
-
Apkope
Nodrošina pilnu jūsu aprīkojuma funkcionalitāti
-
Jauninājumi
Uzlabo atsevišķu produktu darbības iespējas
-
Ātrie pakalpojumi
Ja pakalpojums nepieciešams steidzami, mēs piedāvājam sensora tīrīšanu gaidīšanas laikā un ātrāku pakalpojuma izpildes laiku.
Servisa un remonta procedūra
Tā kā dažādās valstīs var būt nelielas vietējās atšķirības, lūdzu, skatiet savas mītnes valsts atbalsta lapas, izmantojot valstu atlases rīku.
-
Pirmkārt, iesakām skatīt mūsu produktu atbalsta lapas, kurās ir informācija, kas var noderēt, lai atrisinātu problēmu. Pēc produkta atlases varēsiet piekļūt bieži uzdotajiem jautājumiem, lietotāja rokasgrāmatām, draiveru, programmatūras un programmaparatūras lejupielādēm.
Varat arī pieteikt remontu, kā norādīts tālāk.
-
1. Pieprasiet servisa pakalpojumu vai remontu
Lūdzu, izmantojiet Canon tiešsaistes pakalpojumu un remonta portālu, lai izveidotu pieprasījumu, pārejot uz sadaļu Pakalpojuma pieteikšana vai Remonta pieteikšana.
Jums sniegs norādījumus par atbilstošajām darbībām, kas ietvers informācijas sniegšanu (t.i., pieprasījuma veids, informācija par kļūmi, pirkuma apliecinājums utt.), kā arī varēsiet pieprasījumam pievienot papildu produktus (atbilstošos gadījumos).
Jūs konsultēs, kur varēsiet saņemt atbilstošo pakalpojumu savam produktam — Canon profesionālo pakalpojumu centrā vai Canon apstiprinātā partnera darbnīcā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka Canon apstiprinātie servisa partneri ir neatkarīgas organizācijas, līdz ar to strādā atbilstoši saviem pakalpojumu sniegšanas noteikumiem. Iespējams, jūs vēlēsieties ar tiem sazināties pirms produktu nosūtīšanas pakalpojumu saņemšanai vai remontam.
Atkarībā no jūsu produkta, iespējams, mēs jūs novirzīsim pie atbalsta komandas, lai tā varētu sniegt turpmāko palīdzību.
2. Kad iesniegsiet pakalpojuma un/vai remonta pieprasījumu, lūdzu, izdrukājiet pasūtījuma kopsavilkumu, kas būs jānosūta kopā ar produktu.
Kad būsiet iesniedzis pieprasījumu, varat izdrukāt pasūtījuma kopsavilkumu; kopija jums tiks nosūtīta arī pa e-pastu (ja tā būs jāizdrukā vēlāk). Jūsu pasūtījuma kopsavilkumā būs attēlota visa pieprasījuma informācija, un tas jānosūta kopā ar produktu uz pakalpojuma sniegšanas vietu (Canon profesionālo pakalpojumu centru vai Canon apstiprinātā partnera darbnīcu). Tas sniegs iespēju pakalpojumu saņemšanas vietai apstiprināt jūsu produkta(-u) saņemšanu, kā arī sniegs nepieciešamo informāciju pieprasījuma apstrādei.
3. Gādājiet, lai produkts tiktu droši iepakots pārsūtīšanai
Nosūtot preci uz Canon profesionālo pakalpojumu centru vai Canon apstiprinātā partnera darbnīcu, jūs nenoslēdzat līgumu ar Canon, līdz ar to uzņēmums Canon neuzņemas atbildību par zaudējumiem vai bojājumiem pārsūtīšanas laikā.
Produktu ieteicams droši iepakot. Nosūtīšanas norādījumus, lūdzu, skatiet lietotāja rokasgrāmatā, jo pretējā gadījumā pārsūtīšanas laikā var rasties vēl citi bojājumi Atkarībā no produkta vērtības varat apsvērt iespēju sūtījumu apdrošināt. Jums ir iespēja produktu arī personīgi nogādāt uz Canon profesionālo pakalpojumu centru vai Canon apstiprinātā partnera darbnīcu.
4. Kas notiek pēc tam, kad esmu nosūtījis produktu, lai saņemtu pakalpojumu vai remontu?
Ja produkts ir nosūtīts uz Canon profesionālo pakalpojumu centru:
Pēc saņemšanas jūsu produkts(-i) tiks reģistrēts sistēmā, un saņemšanas apstiprināšanai jums tiks nosūtīts apstiprinājuma ziņojums.
Kad pasūtījums būs apstrādāts un produkts(-i) būs novērtēts(-i), mēs vai nu nekavējoties izpildīsim pieprasījumu (atbilstoši pakalpojumu sniegšanas un remonta noteikumiem), vai atbilstošos gadījumos sazināsimies ar jums, lai pieprasītu apstiprinājumu turpināt (t.i., gadījumos, kad būs laika un izmaksu piedāvājumi).
Pasūtījuma pieņemšana un līguma izpilde, pērkot pakalpojumu sniegšanas un remonta pakalpojumu, notiek, kad uzsākam pieprasīto pakalpojumu sniegšanu un remontu, ja vien neesam paziņojuši, ka pasūtījums nav pieņemts. Mēs uzglabājam līguma noteikumus, un jūs saņemsiet kopiju kopā ar pasūtījuma apstiprinājumu.
Jūs varēsiet izmantot Canon tiešsaistes pakalpojumu un remonta portālu, lai pārbaudītu pieprasījuma statusu un, ja nepieciešams, sazinātos ar Canon profesionālo pakalpojumu centru.
Ja produkts nosūtīts uz Canon apstiprinātā partnera darbnīcu:
Lūdzu, ņemiet vērā, ka Canon apstiprinātie servisa partneri ir neatkarīgas organizācijas, līdz ar to strādā atbilstoši saviem pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un procedūrām. Iespējams, jūs vēlēsieties ar tiem sazināties pirms produktu nosūtīšanas pakalpojumu saņemšanai vai remontam.
Lūdzu, ņemiet vērā: iepriekš sniegtā informācija tiek nodrošināta kā padoms klientiem un neveido nekāda veida līgumu starp uzņēmumu Canon un klientu. Canon profesionālo pakalpojumu centra vai Canon apstiprināto servisa partneru noteikumiem ir prioritāte pār visu šajā lapā sniegto informāciju.
Bieži uzdoti jautājumi par pakalpojumiem un remontu
-
Ja vēlaties saņemt pakalpojumu savam Canon produktam, Canon profesionālo pakalpojumu centrs var piedāvāt plašas fiksētas cenas pakalpojumu iespējas atkarībā no jūsu produkta(-iem).
- Apkopes pakalpojumi: informāciju varat atrast mūsu apkopes lapā.
- Atjaunināšanas pakalpojumi: informāciju varat atrast mūsu atjaunināšanas lapā.
- Ātrie pakalpojumi: informāciju varat atrast mūsu ātro pakalpojumu lapā.
Ja pārstāvat uzņēmumu:
- Lai iesniegtu pakalpojuma pieprasījumu Canon, jums ir nepieciešams aktīvs uzņēmuma konts.
- Varat reģistrēties uzņēmuma kontam vai pieteikties uzņēmuma kontā, ja jums jau tāds ir.
- Pēc pieteikšanās savā uzņēmuma kontā pārejiet uz sadaļu Atbalsts, kur saņemsiet norādījumus, kā izveidot pakalpojuma pieprasījumu.
Ja esat patērētājs:
- Varat reģistrēties Canon kontam vai pieteikties Canon kontā, ja jums jau tāds ir.
- Pēc pieteikšanās savā Canon kontā varēsiet izveidot pakalpojuma vai remonta pieprasījumu.
- Pieprasījumu varat izveidot arī, pārejot uz Pakalpojuma pieteikšana vai Pieteikt remontu.
Mūsu Canon apstiprinātie servisa partneri var piedāvāt līdzīgus vai tādus pašus pakalpojumus.
-
Ja rodas Canon produkta darbības kļūme, mēs piedāvājam pakalpojumu sniedzēju tīklu (sastāv no Canon profesionālo pakalpojumu centriem un Canon apstiprinātajiem servisa partneriem), kas palīdzēs saremontēt jūsu produktu atbilstoši Canon oriģinālajiem tehniskajiem datiem.
Ja pārstāvat uzņēmumu:
- Lai iesniegtu pakalpojuma pieprasījumu Canon, jums ir nepieciešams aktīvs uzņēmuma konts.
- Varat reģistrēties uzņēmuma kontam vai pieteikties uzņēmuma kontā, ja jums jau tāds ir.
- Pēc pieteikšanās savā uzņēmuma kontā pārejiet uz sadaļu Atbalsts, kur saņemsiet norādījumus, kā izveidot pakalpojuma pieprasījumu.
Ja esat patērētājs:
- Varat reģistrēties Canon kontam vai pieteikties Canon kontā, ja jums jau tāds ir.
- Pēc pieteikšanās savā Canon kontā varēsiet izveidot pakalpojuma vai remonta pieprasījumu.
- Pieprasījumu varat izveidot arī, pārejot uz Pakalpojuma pieteikšana vai Pieteikt remontu.
Visās mūsu tīkla pakalpojumu sniegšanas vietās pieņem remonta pasūtījumus, izmantojot pasta/kurjera vai personīgo piegādi.
Ja produktam tiek piedāvāta Canon komerciālā garantija, remonts tiek veikts bez maksas (attiecas noteikumi, kurus var atrast garantiju centrā). Ja produktam netiek piedāvāta Canon komerciālā garantija, remonts tiek veikts par maksu.
Jūs kā patērētājs gūstat labumu arī no tiesību aktos noteiktajām juridiskajām tiesībām, kas attiecas uz preču pārdošanu, un jūs, iespējams, vēlēsieties sazināties ar pārdevēju, no kura iegādājāties produktu, lai apspriestu visas atbalsta iespējas, ko tas varētu nodrošināt.
-
Ja jūsu Canon komerciālās garantijas periods ir beidzies vai tas nesedz attiecīgo bojājumu, Canon profesionālo pakalpojumu centri var jums piedāvāt plašu klāstu ar maksas remonta iespējām atkarībā no jūsu produkta(-iem).
- Fiksētas cenas remonts: pirms produkta sūtīšanas uz Canon profesionālo pakalpojumu centru jums tiks piedāvāta fiksēta cena. Šī fiksētā cena tiek piedāvāta par kļūmēm, ko izraisījis normāls nolietojums, un tajā būs iekļautas visu nepieciešamo rezerves daļu, darba un atgriešanas piegādes izmaksas. Ja tiks konstatēts, ka bojājumu izraisījuši citi apstākļi (t.i., fiziska iedarbība vai šķidrums), mēs ar jums sazināsimies, lai piedāvātu laika un cenu piedāvājumu.
- Remonta ierobežojums: varat iestatīt remonta ierobežojumu (t.i., maksimālo remonta maksu) pirms produkta(-u) nosūtīšanas uz Canon profesionālo pakalpojumu centru, tomēr tiek piemērota minimālā vērtība. Tā darbosies kā atļauja turpināt remontu, un netiks izveidots cenu piedāvājums. Ja remontu varēs veikt par zemāku maksu, nekā norādīts remonta cenas ierobežojumā, no jums tiks iekasēta mazākā maksa. Ja norādīsiet remonta ierobežojumu, iespējams, to varēs veikt ātrāk un uz remontu neattieksies noraidīšanas maksa (piemērojama, ja pieprasīsiet laika un cenu piedāvājumu).
- Laika un cenu piedāvājums: varat pieprasīt laika un cenu piedāvājumu, kur pēc nosūtīšanas uz Canon profesionālo pakalpojumu centru tiks veikta tehniskā diagnostika. Pēc tam mēs sniegsim piedāvājumu ar produkta(-u) remonta paredzamajām izmaksām, kuru pirms remonta darbu uzsākšanas varēsiet apstiprināt vai noraidīt. Ja noraidīsiet piedāvājumu, var tikt piemērota noraidīšanas maksa, kas segs pārbaudes izmaksas.
Uz visām maksas remonta iespējām attiecas pakalpojumu sniegšanas un remonta noteikumi.
Ja attiecīgā pakalpojumu saņemšanas vieta ir Canon apstiprinātā servisa partnera darbnīca, arī tur jums varēs piedāvāt maksas remontu. Tomēr konkrētās pieejamās iespējas var atšķirties, un uz tām attieksies Canon apstiprinātā servisa partnera noteikumi.
-
Lūdzu, pārliecinieties, ka produkts ir droši un kārtīgi iepakots, un lietotāja rokasgrāmatā skatiet attiecīgā modeļa nosūtīšanas norādījumus.
Ja izstrādājums netiek pienācīgi sagatavots (un iesaiņots) nosūtīšanai, tranzīta laikā var rasties papildu bojājumi, un Canon komerciālā garantija var zaudēt spēku.
Pirms jūsu printeru izstrādājumu nosūtīšanas iesakām veikt šādus pasākumus:
- NEIZŅEMIET no printera drukas galviņu(-as), tinti(-es) vai toneri(-us). Šādi rīkojoties, printeris var tikt bojāts, un Canon komerciālā garantija var zaudēt spēku.
- Atstājiet printerī drukas galviņu(-as), tinti(-es) vai toneri(-us), nospiediet pogu “ON”, lai izslēgtu strāvas padevi, un pēc tam atvienojiet strāvas vadu.
- Atvienojiet visus kabeļus. Nenosūtiet kabeļus kopā ar printeri, ja vien nav norādīts pretēji.
- MEGATANK (G, GM un GX sērija) modeļiem, lūdzu, skatiet jūsu printera tiešsaistes rokasgrāmatu (pieejama šeit), atrodiet sadaļu “Jūsu printera remonts” un skatiet tajā papildu darbības transportēšanas vajadzībām, kuras jāveic, lai nodrošinātu pareizu transportēšanas funkciju (piemēram, tintes ventiļu sviras, pārvadāšanas aizbāžņi utt.) izmantošanu.
- Izņemiet no printera papīru.
- Iebīdiet vai aizveriet papīra izvadi, kaseti, aizmugurējos padeves vākus, dokumentu vākus vai dokumentu padeves paplātes.
- Izmantojot piemērotu līmlenti, nostipriniet visus printera vākus un pēc tam ievietojiet to plastmasas maisā.
- Iesakām maskējošo līmlenti vai tamlīdzīgi. Nelietojiet lenti, kas atstāj pēdas (piemēram, brūno pakošanas lenti, caurspīdīgo līmlenti vai izolācijas lenti).
- Iesaiņojiet printeri oriģinālajā kastē, izmantojot oriģinālo iepakojumu, ja jums tas vēl ir, lai nodrošinātu, ka printeris ir atbalstīts un nepārvietojas kastes iekšienē.
- Ja oriģinālā kaste un iepakojums vairs nav pieejams, ievietojiet printeri kastē ar dubultām sieniņām (biezām) un polsterējiet ar burbuļplēvi, līdz tas ir nostiprināts un kastē vairs nekustas.
- Ievietojiet kastē pasūtījuma kopsavilkumu kopā ar produktu.
- Nostipriniet kasti ar izturīgu līmlenti. Uzlīmējiet dubultu līmlenti uz iepakojuma augšas un apakšas, lai to papildus nostiprinātu.
- Pēc iepakošanas NESASVERIET kasti, kurā atrodas printeris, neapvērsiet to vai nenovietojiet uz viena sāna. Šādi rīkojoties, transportēšanas laikā var noplūst tinte, un printerim var tikt nodarīti papildu bojājumi.
- Lai transportēšanas laikā palīdzētu pārvadātājam pareizi rīkoties ar printeri, ieteicams marķēt kasti, kā norādīts tālāk.
- "AR ŠO PUSI UZ AUGŠU", lai printera apakšdaļa būtu vērsta uz leju.
- Marķējiet arī ar uzrakstu “TRAUSLS” vai “RĪKOTIES PIESARDZĪGI”.
Sīkākus norādījumus par tintes printera sagatavošanu nosūtīšanai skatiet printera tiešsaistes rokasgrāmatā (pieejamašeit) un meklējiet sadaļu “Jūsu printera remonts” vai “Jūsu printera transportēšana”.
Iesakām veikt tālāk norādītās darbības, ja nosūtāt foto un video produktus:
- Pirms iepakošanas saglabājiet savus iestatījumus (ja tādi ir), jo, iespējams, jūsu produktu vajadzēs atiestatīt uz rūpnīcas iestatījumiem remonta laikā.
- Izņemiet piederumus, piemēram, akumulatorus, atmiņas kartes, akumulatora lādētājus, vadus (ja vien tie nav saistīti ar produkta darbības kļūmi).
- Gādājiet, lai uz izstrādājuma korpusa/objektīva būtu uzlikts vāciņš, un vienmēr foto/video aparatūras korpusus un objektīvus iepakojiet atsevišķi (t.i., nesastiprinātus), lai tos aizsargātu transportēšanas laikā, kā arī ņemiet vērā, ka pēc remonta/pakalpojumu sniegšanas pabeigšanas mēs bez maksas nenodrošināsim jaunu korpusu/objektīvu.
- Iepakojiet izstrādājumu(-s), izmantojot oriģinālo kastu un iepakojumu, ja tas vēl ir pieejams, lai nodrošinātu, ka printeris ir atbalstīts un nepārvietojas kastes iekšienē.
- Ja oriģinālā kaste un iepakojums vairs nav pieejams, ievietojiet izstrādājumu(-s) kastē ar dubultām sieniņām (biezām) un polsterējiet ar burbuļplēvi, līdz tas ir nostiprināts un kastē vairs nekustas.
- Ievietojiet kastē pasūtījuma kopsavilkumu kopā ar produktu.
- Nostipriniet kasti ar izturīgu līmlenti. Uzlīmējiet dubultu līmlenti uz iepakojuma augšas un apakšas, lai to papildus nostiprinātu.
- Lai transportēšanas laikā palīdzētu pārvadātājam pareizi rīkoties ar izstrādājumu, ieteicams marķēt kasti, kā norādīts tālāk.
- "AR ŠO PUSI UZ AUGŠU", lai izstrādājuma apakšdaļa būtu vērsta uz leju.
- Marķējiet arī ar uzrakstu “TRAUSLS” vai “RĪKOTIES PIESARDZĪGI”.
-
Ja produktu esat nosūtījis uz Canon profesionālo pakalpojumu centru, remonta vai pakalpojuma sniegšanas statusu varat pārbaudīt šādi:
- Piesakieties savā uzņēmuma kontā un pārejiet uz sadaļu Atbalsts.
- Piesakieties savā Canon kontā un pārejiet uz sadaļu Atbalsts.
- Vai, ja esat patērētājs un neizveidojāt Canon kontu, lūdzu, atveriet mūsu atbalsta vietni un atlasiet Pārbaudīt pieteikuma statusu.
Ja produktu esat nosūtījis uz Canon apstiprinātā servisa partnera darbnīcu, lūdzu, sazinieties ar to, lai noskaidrotu jaunumus par tā statusu. -
Maz ticamā gadījumā, kad pēc remonta pabeigšanas joprojām ir problēmas, lūdzu, sazinieties ar Canon profesionālo pakalpojumu centru, jo mūsu remontam ir garantija, ka produkti būs bez defektiem (attiecas pakalpojumu sniegšanas un remonta noteikumi).
Ja produktu esat nosūtījis uz Canon apstiprinātā servisa partnera darbnīcu, lūdzu, sazinieties ar to.
-
Mēs iesakām remontu veikt tikai Canon profesionālo pakalpojumu centros, jo drošam produkta remontam var būt nepieciešami īpaši rīki un programmatūra.
Tomēr, ja nepieciešams, oriģinālās Canon rezerves daļas var iegādāties pie Canon rezerves daļu izplatītājiem.Tikai uzņēmumiem:
EET GroupUzņēmumiem un privātiem klientiem:
Overall -
Mēs esam apņēmušies nodrošināt ilgtspējīgu atbalstu mūsu produktiem pēc iespējas ilgāk. Kad Canon ir izņēmis produktu no pārdošanas, mēs cenšamies nodrošināt, lai rezerves daļas būtu pieejamas tālāk norādītajos periodos.
PRODUKTU KLĀSTS MODELIS GADI DSLR EOS 1D sērija, EOS 5D sērija 7 Citas EOS sērijas 5 BEZSPOGUĻU EOS R sērija 7 EOS M sērija 5 OBJEKTĪVI EF - L sērija, RF - L sērija, DO sērija, TS-E sērija un CN-E sērija 7 Visas citas objektīvu sērijas 5 ZIBSPULDZES Visi Speedlite modeļi 5 KOMPAKTKAMERAS PowerShot G sērija 5 PowerShot D30, PowerShot S120, PowerShot SX60HS, PowerShot SX70HS, PowerShot SX520HS, PowerShot SX530HS, PowerShot SX740 HS 5 VIDEO LEGRIA sērija; X sērija (XF; XA; XL; XH; XC); ME sērija; ML sērija un Cinema EOS sērija 7 Piederumi: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400,CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1 7 PROJEKTORI XEED sērija, LV sērija un LX sērija 7 BINOKĻI Visi binokļi 5 PRINTERI PIXMA un MAXIFY sērijas (izņemot tālāk norādītos modeļus) 5 i-SENSYS sērijas 7 SKENERI CanoScan sērijas 5 CITI PRODUKTI Visi fotoaparatūras piederumi; objektīvi (tikai EF50 F1.8 STM; EF-M 22MM f/2.0; EF-M 15-45MM F/3.5-6.3 IS STM); PowerShot sērija (izņemot iepriekš uzskaitītos modeļus); IXUS sērija; video piederumi un objektīvi (izņemot iepriekš uzskaitītos modeļus); projektoru piederumi un objektīvi; kalkulatori; PIXMA printeri (MG2xxx; MG3xxx; MG5xxx; MX4xx; MX5xx; TR45xx; TS3xxx un TS5xxx); Selphy CP sērija; Zoemini sērija, IVY REC un skeneri (CanonScan Lide sērija un P 2XX sērija) Nav rezerves daļu
Ja šajā periodā nevarēsim sagādāt nepieciešamo rezerves daļu, mēs nodrošināsim mūsu klientiem alternatīvu risinājumu.
-
Regulāra apkope nodrošina, ka jūsu produkts ir nevainojamā darba stāvoklī un darbojas atbilstoši sagaidītajiem standartiem, kas nodrošinās jums vislabākos rezultātus fotografējot, un var samazināt iespēju, ka būtiskā momentā produktam būs nepieciešams remonts. Uzziniet vairāk par apkopi un to, kā tā var nodrošināt, ka jūsu aprīkojums ir gatavs darbam tai pašā brīdī, kad esat jūs.
Jūsu aprīkojuma apkopes veikšana pie ražotāja, pirms to pārdodat, nodrošina to, ka produkts ir nevainojamā darba stāvoklī, sniedzot arī papildu pārliecību jaunajam lietotājam. Tas garantē optimālu funkcionalitāti un uzticamību, uzlabojot kopējo produkta vērtību un veicinot uzticību tā veikumam.
Canon Professional Service Center un Factory Service Center
Uzziniet vairāk par jūsu vietējā Canon Professional Service Center vai Factory Service Center komandu un iespējām.
Jums varētu noderēt...
-
Sazinieties ar mums
Sazinieties ar mums, lai saņemtu atbalstu pa tālruni vai e-pastu
-
Remonts
Atrodiet remonta centru un citu noderīgu informāciju par remontēšanas procesu
-
Otrreizējā pārstrāde
Uzziniet vairāk par Canon kasetņu otrreizējās pārstrādes programmu
-
Canon konts
Reģistrējiet savu produktu un pārvaldiet Canon kontu