A close-up of a Canon EOS 7D body showing the sensor inside

Canon Factory Service Centre

Kāpēc izmantot Canon rūpnīcas pakalpojumu centrus?

Canon rūpnīcas pakalpojumu centri (Factory Service Centres — FSC) ir apkalpošanas iestādes, kas pieder uzņēmumam Canon. Mēs kā Canon produktu ražotāji uzskatām, ka mūsu klienti ir pelnījuši labāko klientu apkalpošanu un atbalstu.

Katrā Canon FSC ir augsta līmeņa speciālisti, jaunākie darbarīki un aprīkojums, kā arī vismodernākās telpas — tie visi ir izveidoti, lai piedāvātu daudzveidīgus pakalpojumus Canon produktu klāstam.

Remonts

Atkarībā no tā, vai esat uzņēmums vai patērētājs, sava produkta remontu varat organizēt šādi:

Ja pārstāvat uzņēmumu:
  • Lai iesniegtu pakalpojuma vai remonta pieprasījumu Canon, jums ir nepieciešams aktīvs uzņēmuma konts.
  • Varat reģistrēties uzņēmuma kontam vai pieteikties uzņēmuma kontā, ja jums jau tāds ir.
  • Pēc pieteikšanās savā uzņēmuma kontā varēsiet izveidot pakalpojuma vai remonta pieprasījumu.

Ja esat patērētājs:

Gadījumā, ja jūsu Canon komerciālās garantijas periods ir beidzies vai uz attiecīgo defekta veidu garantija neattiecas, mēs piedāvājam vairākas maksas remonta iespējas (fiksētas cenas remontu, remonta ierobežojumu vai laika un izmaksu piedāvājumu) atkarībā no jūsu produkta(-iem).

  • Fiksētas cenas remonts: pirms produkta sūtīšanas uz Canon profesionālo pakalpojumu centru jums tiks piedāvāta fiksēta cena. Šajā fiksētajā cenā būs iekļautas visu nepieciešamo rezerves daļu, darbaspēka un atpakaļsūtīšanas izmaksas.
  • Remonta ierobežojums: varat iestatīt remonta ierobežojumu (t.i., maksimālo remonta maksu) pirms produkta(-u) nosūtīšanas uz Canon profesionālo pakalpojumu centru, tomēr tiek piemērota minimālā vērtība. Tā darbosies kā atļauja turpināt remontu, un netiks izveidots cenu piedāvājums. Ja remontu varēs veikt par zemāku maksu, nekā norādīts remonta cenas ierobežojumā, no jums tiks iekasēta mazākā maksa. Ja norādīsiet remonta ierobežojumu, iespējams, to varēs veikt ātrāk un uz remontu neattieksies noraidīšanas maksa (piemērojama, ja pieprasīsiet laika un cenu piedāvājumu).
  • Laika un cenu piedāvājums: varat pieprasīt laika un cenu piedāvājumu, kur pēc nosūtīšanas uz Canon profesionālo pakalpojumu centru tiks veikta tehniskā diagnostika. Pēc tam mēs sniegsim piedāvājumu ar produkta(-u) remonta paredzamajām izmaksām, kuru pirms remonta darbu uzsākšanas varēsiet apstiprināt vai noraidīt. Ja noraidīsiet piedāvājumu, var tikt piemērota noraidīšanas maksa, kas segs pārbaudes izmaksas.

Uz visām maksas remonta iespējām attiecas pakalpojumu sniegšanas un remonta noteikumi.

Mūsu piedāvātie pakalpojumi

Kontaktinformācija

Canon Giessen GmbH
Factory Service Center
Canonstraße 1
35394 Gießen

Tālr.: +37180025612566


Tikai ar remontu saistīti jautājumi — citu jautājumu gadījumā, lūdzu, apmeklējiet mūsu atbalsta tīmekļa vietni, lai iegūtu noderīgu informāciju.

Canon Professional Services
Canon Professional Services

Darba laiks

No pirmdienas līdz piektdienai: 08:00–12:00 un 13:00–15:30

Pakalpojumu sniegšanas un remonta noteikumi

Pirms produktu sūtāt uz Canon rūpnīcas pakalpojumu centru, lūdzu, izlasiet mūsu pakalpojumu sniegšanas un remonta noteikumus.

Jums varētu noderēt...