Remonta process
Remonta cenas, process un veidlapa. Lūdzu, izlasiet informāciju par remonta procesu, pirms produkta sūtīšanas uz remontu.
Canon rūpnīcas pakalpojumu centri (Factory Service Centres — FSC) ir apkalpošanas iestādes, kas pieder uzņēmumam Canon. Mēs kā Canon produktu ražotāji uzskatām, ka mūsu klienti ir pelnījuši labāko klientu apkalpošanu un atbalstu.
Katrā Canon FSC ir augsta līmeņa speciālisti, jaunākie darbarīki un aprīkojums, kā arī vismodernākās telpas — tie visi ir izveidoti, lai piedāvātu daudzveidīgus pakalpojumus Canon produktu klāstam.
Atkarībā no tā, vai esat uzņēmums vai patērētājs, sava produkta remontu varat organizēt šādi:
Ja esat patērētājs:
Gadījumā, ja jūsu Canon komerciālās garantijas periods ir beidzies vai uz attiecīgo defekta veidu garantija neattiecas, mēs piedāvājam vairākas maksas remonta iespējas (fiksētas cenas remontu, remonta ierobežojumu vai laika un izmaksu piedāvājumu) atkarībā no jūsu produkta(-iem).
Uz visām maksas remonta iespējām attiecas pakalpojumu sniegšanas un remonta noteikumi.
Remonta cenas, process un veidlapa. Lūdzu, izlasiet informāciju par remonta procesu, pirms produkta sūtīšanas uz remontu.
Garantijas pakalpojumu sniegšanas noteikumi, bieži uzdoti jautājumi un garantijas kontaktinformācija.
Canon Giessen GmbH
Factory Service Center
Canonstraße 1
35394 Gießen
Tālr.: +37180025612566
No pirmdienas līdz piektdienai: 08:00–12:00 un 13:00–15:30
Pirms produktu sūtāt uz Canon rūpnīcas pakalpojumu centru, lūdzu, izlasiet mūsu pakalpojumu sniegšanas un remonta noteikumus.
Sazinieties ar mums, lai saņemtu atbalstu pa tālruni vai e-pastu
Reģistrējiet produktu un pārvaldiet savu Canon iD kontu
Atrodiet remonta centru un citu noderīgu informāciju par remontēšanas procesu