Canon Professional Service Center

Canon Camera

Informācija par darba izpildes laiku

Šobrīd apstrādājam lielu daudzumu pieprasījumu, tādēļ ir radusies atsevišķu remontdarbu un pakalpojumu aizkavēšanās un netiek garantēts noteikts darba izpildes laiks (izņemot mūsu CPS klientiem).


Pieprasījumu izpilde var aizņemt vidēji 3 nedēļas vai vairāk, atkarībā no detaļu un tehnisko darbinieku pieejamības. 


Tādēļ, ja jūsu pakalpojumu pieprasījums nav steidzams (piem., nav darbības kļūme), iesakām nogaidīt ar sava produkta iesūtīšanu. 


Vēlamies apliecināt jums, ka mūsu Canon profesionālo pakalpojumu/rūpnīcas pakalpojumu centrs koncentrē visus pieejamos resursus un pieņem pārdomātus lēmumus, lai pēc iespējas ātrāk novērstu darbības traucējumus. 


Mūsu mērķis ir izpildīt pakalpojumu un remonta pieprasījumus pēc iespējas ātrāk, un vēlamies jums pateikties par sadarbību un pacietību šī pārtraukuma laikā. 


Lūdzu, arī turpmāk skatiet šo lapu, lai iegūtu plašāku informāciju. Ja jums steidzami nepieciešams atbalsts vai esat noraizējies par savu individuālo gadījumu, atbalsta komanda vienmēr ir pieejama, tāpēc, lūdzu, sazinieties ar mums.

Kas ir Canon Professional Service Centre?

Canon Professional Service Centres (PSC) ir apkalpošanas iestādes, kas pieder un kuru darbību nodrošina uzņēmums Canon. Mēs kā Canon produktu ražotāji uzskatām, ka mūsu klienti ir pelnījuši labāko klientu apkalpošanu un atbalstu.
 
Katrā Canon PSC ir augsta līmeņa tehniskie speciālisti, jaunākie darbarīki un aprīkojums, kā arī vismodernākās telpas — tie visi ir izveidoti, lai piedāvātu daudzveidīgus pakalpojumus Canon produktu klāstam.
 
Kāpēc izmantot Canon PSC?
Mēs iesakām visas apkopes un remonta darbus uzticēt profesionāļiem, lai izvairītos no jūsu produkta bojājumiem. 
 
Mūsu Canon Professional Service Centres ir speciāli instrumenti un programmatūra, ko mūsu profesionāli apmācītie tehniskie speciālisti izmanto, lai nodrošinātu augstvērtīgus pakalpojumus.

Mūsu piedāvātie pakalpojumi

  • Pakalpojumi un remonts

    Pakalpojumu un remonta cenas, process un veidlapa. Pirms produkta sūtīšanas uz apkopi vai remontu, lūdzu, izlasiet informāciju par pakalpojumu un remonta procesu.

  • Apkope

    Uzturiet pilnīgu sava aprīkojuma darbspēju, izvēloties produktu kopšanas komplektus, tostarp tīrīšanu, pārbaudi un regulēšanu.

  • Jauninājumi

    Uzlabojiet atsevišķu Canon EOS, Cinema EOS un XA/XF kameru veiktspēju, lai veidotu vēl saistošākus stāstus.

  • Ātrie pakalpojumi

    Ja pakalpojums nepieciešams steidzami, mēs piedāvājam sensora tīrīšanu gaidīšanas laikā un ātrāku pakalpojuma izpildes laiku.

  • Garantija

    Garantijas pakalpojumu sniegšanas noteikumi, bieži uzdoti jautājumi un garantijas kontaktinformācija.

Produkti, kuriem ir garantija

Canon Professional Service Center apkalpo dažādus Canon produktus, piemēram, tālāk minētos.


  • Kameras un objektīvi (EOS, IXUS, PowerShot)
  • Videokameras un objektīvi (Cinema EOS, LEGRIA, XA/XF/ME sērija)
  • Apraides objektīvi
  • Profesionāli displeji
  • Tālvadības PTZ
  • Binokļi
  • Projektori
  • Citi produkti (Zoemini, kalkulatori, prezentēšanas ierīces u.c.)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka dažiem produktiem mēs varam nepiedāvāt noteiktus pakalpojumus, piemēram, ja tiem vairs nav pieejamas rezerves daļas.

Canon Camera
PSC Video

Sazinieties ar mums

Canon Professional Service Center
Krokslätts Fabriker 16,
431 37
Mölndal – Norādes


Tel: +46 8 519 923 69

Mail: psc.service@canon.se


Tikai ar pakalpojumiem un remontu saistīti jautājumi — citu jautājumu gadījumā, lūdzu, apmeklējiet mūsu atbalsta tīmekļa vietni, lai iegūtu noderīgu informāciju.


Darba laiks

No pirmdienas līdz ceturtdienai: plkst. 09.00–16.00
Piektdien: plkst. 09.00–15.00


Slēgti valsts svētkos.

Noteikumi un nosacījumi

Pirms produktu sūtāt uz Canon profesionālo pakalpojumu centru, lūdzu, izlasiet mūsu pakalpojumu sniegšanas un remonta noteikumus.

Pirms iznomājat produktu no mums, lūdzu, izlasiet mūsu nomas pakalpojumu sniegšanas noteikumus.

Jums varētu noderēt...